22.2.13

Eesti Vabariigi 95. aastapäev

















Mulle meeldib, et Eestis on lumi. Elisabeth

Tahaksin, et Eestis oleks puhas, mitte prügi täis. Eesti on minu sünnimaa. Mulle meeldib eesti keel. Eesti on minu lemmik maa. Kirsika

Minule meeldib Eesti sellepärast, et siin on rohkem lund, kui Inglismaal. Ja siin on lõbus. Kertu

Eestimaal sajab lund. Egiptuses on halb, sest seal on väga tuline. Taniel

Mulle meeldib Eesti juures see, et siin on tore. Ma kingin Eestile oma headuse. Mulle meeldib Eestis kõige rohkem , et meil sajab lund.  Hanna Maria

Eestimaal sajab palju lund ja suvel paistab päike.  Mia-Liis

Mulle meeldib lumi. Eestis on hea ujuda, sest siin on palju loomi. Mulle meeldib elu Eestimaal.  Marta

Mulle meeldib lumi. Mulle meeldib joosta väga pikka maad. Mulle meeldib jalgrattaga sõita. Janar

Mulle meeldib minu kodumaa. Mulle meedlib, et olen eestlane. Minule meeldib eesti lipp. Mulle meeldib Eesti Vabariik.  Berit

Sellepärast, et lund sajab. Et Eesti on ilus maa. Et Eesti on tubli. Eestlased on ilusad. Karl

Eestis on jube lahe, sest siin on hea olla. Siin on soe. Egert

Eestis on nii puhas loodus. Ralf

Eesti on tore, sellepärast tore, et mul on sõpru palju. Et veel on Eestimaa õhku igal pool, aga veel on Eestimaa olemas.  Merke

Eesti on mu isamaa. Eestis on ilus. Eestis on rahu. Kadri-Ann

Minule meeldib Eestis sellepärast elada, et saab rääkida eesti keeles. Minule meeldib Eestis, et on siin tore. Sass

Mulle meeldib Eesti juures talv. Kingiksin presidendile lilled ja kommikarbi. Paula

Mulle meeldib Eesti sellepärast, et siin ma elan ja veel sellepärast, et see on mu kodu. Darja

1 kommentaar: